Çarşamba, Şubat 15, 2012

happy valantines day ;)

özel gün kavramım tamamen bana özel. tüm dünyanın hep birden kutladıgı 14 subat sevgililer günü bana her hatunun hatırlattıgı seyleri hatırlatmıyo. benim icin 14 subat bir kahvaltıdan ibaret. evet, dogru. sadece bir kahvaltı. hediyeler, lüks restorantlarda yenen yemekler, pahalı şarap sonrasında kırmızı kutudan cıkan tektas... bunların hepsi güzel. ama sevgililer günü bu degil benim icin.

bahsi gecen sevgili sahsına hic hediye falan alma zahmetine girmedim bunca yıldır. ondanda sevgililer günü hediyesi beklemedim. bundan bikaç yıl önce sevgililer gününde adadan ayrılmak zorundaydım; sevgili sahsı beni alana bırakmak icin evden geldi aldı. alanın tam tersi istikamette hızla ilerlerken adanın en bayıldığım otelinin kahvaltı salonunda buldum kendimi. hoppp bir baktım sahane bir masa. "sevgililer günü icin romantik bi aksam yemegimiz olmasada kahvaltımız var" dedi :) o kadar sirindiki. keman esliğinde ahsap iskelede romantik aksam yemegimizi yerken tektaslı evlenme teklifide süper tabi ama o kahvaltıyı hicbirseye degismem :)) iyi ki varsın "K".

ps: tabi ki baska bir numarasını görmedik adamın ama, nasıl bi kahvaltıysa yıllardır tadı damagımda kalmıs:))) o zaman bu sarkıyı haketmis ;)

sevgiler...