Çarşamba, Şubat 15, 2012

tükür cocugum babanın facebook profiline:)))

şener şen ile perhan kutman'ın N'olcak Simdi filmini hatırlar mısınız? hani şu "tükür çocugum babanın yüzüne" repliği olan:) bazılarınız var ki hani başka yataktada yakalasak yine yapmadım diceksiniz nerdeyse!

malum sosyal mecra hayatımızın tam merkezinde. ilkokul arkadaşım, müşterim, aaa o süt annemin yeğeni, bu ahiretliğim derken herbirimizin arkadaş listesi 500'ü aşalı epey olmuş. sosyal medya süper bişey zaten yolda görsen selam vermeye çekinirsin ama facebookta düşünmeden arkadaş olursun. sonra mesaj, kameralı canlı sohbet falan derken muhabbet alır gider.

bunları neden yazıyorum? belki bir akıllı okurda kız milletininde bu nimetlerden haberi olduğunu anlar diye yazıyorum:)))

yatakta basmadım kimseyi. ama sosyal medyanın gücüyle okuduklarımı hayal gücümle birleştirince basmıs kadar oldum. hoş herkes yatak tercih etmez!!!


sevgilerrrrrrr... ;)