Perşembe, Şubat 16, 2012

etimek tatlısı romantizmin intihar sebebi olur mu? ;)

basak burcu kadınıyım ben. hani su romatik, aglak, detaycı ve tatlı sever olan. zaman zaman "K" diye yazıp barzo, öküz ruhlu vs. diye okudugumuz  sevgili sahsıda tipik kibirli, kendini begenmis aslan erkegi. yine ayrı düstük kendisiyle. yanlıs anlasılmasın düsmanlar sevinip dostlar üzülmesin; bildigin mekan ayrılıgı bizimki. ben adama barzo falan diyorum ama bugün benim icimdeki romatik sevimli prensesin öldügü bir ana sahit olduk.

"K" arkadaslarıyla oturmus ev muhabbetinde. bende telefonun öteki ucunda tabi:) "yaaaa ben neden yokum ama, aa hangi filmi izliceksiniz, yok artık bensiz mi yapıcaksınız, ama orda olsam keske.........." diye sızlanmaktayım. kuzucugum dayanamadı benim yalnız kalmama ve teknolojinin nimetlerinden yararlanmaya karar verdi. facebook'a girildi canlı sohbete baslandı. ohh mis:) sevgili güzel güzel konusuyo. adam bildigin romantik yani; askım, böcegim, kuzumlar havada ucusuyo falan. bense bunların hicbirine aldırmadan bi noktaya kilitlenmis bakıyorum, ama ne bakmak. agzım sulanıyo, dudaklarımı falan ıslatıyorum, salyalarım akıcak nerdeyse. sevgilinin yanında oturan pek sevgili arkadaslarımızdan biri elinde koca bi tabak etimek tatlısını götürüyo. tatlı yaaa... nasıl güzel görünüyo anlatamam.

bi kac dakika sonra nereye baktıgım anlasıldı tabi. koca bi "yuhhhh!" geldi bana ama elimde degil. o an bana evlenme teklif etse sevgili aman bosver hayatım dicem nerdeyse. o kadar kendimden gectim.

 heralde bu geceden sonra tektas hayali falan kurmamam lazım benim. artık istemeyede gümüş tepside cikolata yerine bi tepsi etimek tatlısı getirirler. yüzük yerinede artık ne alırım bilmiyorum!

sevgiler ;)